blogg.se

ganska less på blogg.se nu. hoppas dom ser detta också, för det är inget jag döljer. har varit mycket strul med denna sida. bilder har inte fungerat, vidoklipp har inte kommit upp, och nu är inläggen jättesena. jag la upp ett inlägg och skulle själv gå in och kolla om det kommit upp, men icke. och det var en timme senare, och en timme borde det verkligen inte ta för ett inlägg att komma upp, eller hur? det är dåligt. dom borde fixa det, göra något åt det. Är ganska så less på blogg.se. frågan är om man ska byta .. eller så ger jag dom en chaans till, men då fasen är det bara 1. men nu har inlägget komma upp, så kan heller inte mejla dom nu, kanske lite sent. men får se när detta inlägg publiceras. jag skriver det nu, 5/1-12 kl 15.27
ha det gött!

min älskade kille, sista gången jag såg dig. känslan, gråten, sorgen, ja det var hemskt. du förstod också, det märktes. jag saknar dig min älskade vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0