BIO!

Ska ju boka bion idag, men matilda ringer aldrig upp, typiskt henne. VI ska boka tillsammans, och hon skulle då ringa upp mig för cirka en halvtimme sen, men hon är som hon är ;)
Har vart ute med ubbe på en lång och mysig promenad. Snön glittrar, så sjukt fint. Önskar ihjäl mig efter en stystemkamera, fattar ni hur mycket det skulle betyda, aaaaa. hade fotat som fasiken, haft med den på promenader, åå den dagen jag får/köper en, då jäklar ni blir ni bombade med bilder!
Har precis fått i mig lite lunch, inte mycket men något iallfall. En varma koppen, näästan en hel, men inte riktigt.
hopaps ni har det bra i det härliga vädret! =)


Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Kul att du är med och tävlar :D

Allt bra? :)



Blogg: http://smnmode.blogg.se/
2012-01-06 @ 13:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0