THURSDAY!

Godmorgon idag igen, ny morgon, ny dag. vilken poet det kan bli av mig.
har precis vaknat, ska fräscha upp mig lite och sedan bär det av till sjukhuset igen. vägning bara, men läskigt. de har ju pratat med "huvudläkaren" nu, så han ska berätta hur vi ska gå vidare, shit. vet inte vad jag ska vänta mig heller, så JA, det är lite halvläskigt.
det snöar supermycket ute! Mysigt, huh? :')
ska slänga i mig lite frukost, och sedan åker vi. Ha det bra i snövädret! I LOVE IT! MY DOG LOVE IT! :)

Kommentarer
Mickan (Gravid v. 32)

Hoppas det gick bra idag!



Sv: Hehe, det får vi hoppas att de inte är såna som klagar på sånt. :P



Blogg: http://angel-like.com
2012-02-02 @ 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0