oookej...

okej, nu är det  måndag, ny skolvecka. får ju fortf bara gå halvdag OM jag äter ordentlig frukost, och för varje vecka ska vi öka på liiiteliite, och denna vecka en halv smörgås, men vette sjuttom om det går alltså. om jag bloggar här idag på fm vet ni att jag inte kom iväg till skolan, men hållar tummarna för mig själv att jag ska klara det. Jag vill klara det, såklart. Men vettetusan om jag kan.. peppa sig själv, nää inte min grej som ni kanske märkt.
Igår i present fick jag min efterlängtade dator av pappa. Jag har haft den, inte vart min men använt den när jag bott där och jag har alltid tjajat om att få ta hem den, och nu FINALLY fick jag det, YES! ÜBERGLAD TJEJ!
har märkt att det blir väldigt mycket tävlingsinlägg här, nästan lite som en tävlingsblogg och det är ju inte meningen faktiskt.
hur kan jag göra då? jo, sluta tävla.. nää, det var inget bra alternativ. men vänta nu, störs ni av det? ni behöver ju inte läsa just dem inläggen. det är ju bara....75% av inläggen, haha. aja, ni gör som ni viill, your choise!
ska försöka dra ner på tävlandet, men det blir lite som ett beroende haha. sjukt jag vet..
aja, vi hörs ev. senare idag, ha det bra! :)

Kommentarer
Johanna

kul att du är med i tävlingen :)



Blogg: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
2012-02-13 @ 10:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0