Mina mål

att sätta upp mål för sig själv är något jag tycker är superviktigt, just för att man ska ha något att sträva efter och inte bara ''händer det så händer det''. Nej, jag tycker det är bättre att ha något att kämpa mot, ett mål. Men visst, blir man besviken om man inte klarar det, men man får alltså inte sätta upp alltför höga mål för sig själv. t.ex att jag ska springa maraton imorgon, nää det förstår man ju såklart. det funkar inte, utan mål som man vet att man kan klara. som inte är alltför långt bort. you got it? Jag har själv satt upp lite mål för mig själv som jag ska jobba stenhårt med:
*Gå upp i vikt.
*Träna Ubbe stenhårt och lär honom att människor inte är farliga.
*Satsa på bra betyg.
*Skippa den störiga attityden.
*Fixa bättre konditon (lite svårt nu när jag samtidigt ska upp i vikt, så går inte riktigt ihop..)
*Fundera ut vad jag vill jobba med i framtiden.. något med djur, hm..tips!?
Ha en bra kväll. Sov gott allihopa, tänk på era nära & kära. det gör jag. Godnatt farfar, morfar & Bernard. ni är saknade.




Kommentarer
we will never walk alone-en humoristisk mammablogg

Nu har jag dragit 2 vinnare i min tävling som du deltagit i. Kika in och se om det var just DU som vann ;)

Jag kommer även att dra igång en ny spännande tävling innan helgen, missa inte den!



Blogg: http://asahoffman.blogg.se/
2012-03-01 @ 13:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0