lördag

lördag den 11/2-12. imorgon, 12/2-12 är det min födelsedag, jippi. fast känns inte så mycket faktiskt. vad händer när man blir 15? man får köra moppe &..? vadå? händer inte så mycket mer, så fattar inte varför man ser fram emot det så himla mycket. presenterna kanske. ja det förstås! :)
igår då. hade jag tjejkväll. Vi åt mat, efterrätt och snacks såklart. och så kollade vi film - paranormal activity 3, scaryy! en höjdare för er som älskar skräckisar! dog lite varje gång. enda minuset var att det ble natt hela tiden (då det händer saker), så man hann liksom inte ta igen sig förrän nästa läskiga scen kom. det var lite dåligt faktiskt. inte vgågar man sträcka sig fram till chipsskålen heller, när något läskigt ska hända haha. jag är så sjukt feg när det gäller skräckfilmer. håller för öronen och har en kudde framför ögonen, så jag slipper se det läskiga. och tro mig det hjälper - INGA mardrömar inatt! (y)
inte så mycket mer har hänt idag, annat än att jag har skrivkramp nu, haha ajj. har dammsugit hela huset, så det är lite fint till imorgon.
senare blir det promenad med vovven. kanske möter lina också så våra hundar får träffas för första gången, spännande. undra hur dom reagerar på varandra.. många tankar i huvudet. egentligen ingen stor grej att låta hundarna träffas, men enda. jag är ju som jag är - lite småfjantig haha ;)
aja, vi hörs. tänkte slappa en stund framför tv:n nu.
ha det bra! =)

Kommentarer
Angelica

Åh, vad kul att du är med och tävlar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0