Hej mitt vinterland

..nu är jag hääär.. osv osv.
hur är vädret hos er? här i Alunda är det skinande sol och plusgradigt skulle jag gissa på. Kanske runt, 0 eller en plusgrad iallafall. riktigt skönt.
kom precis in från en långpromenad med ubbe.
idag då, i skolan. inte så mycket hände. kom dit, gjorde ett matteprov, hade bild, sedan rast, och sen ytterligare matteprov BLÄ. efter det var det lunchtime och för första gången på länge fick jag äta där. yey! fast kunde ju vart lite godare mat haha. de ville jävlas med mig, bara för att jag åt det igår. spaghetti & köttfärssås, nej men det var helt OK faktiskt. men pizza hade inte vart helt fel det heller (;
sedan hade vi fika. alltså, vi har att en gång i veckan ska någon i klassen baka. man får då göra rätt många gånger eftersom vi bara är 11 stycken i klassen. liiten klass, äälskar det! :) så idag hade en pojk som hette Patrik bakat cheescake, NOMNOMNOM! gud, så gott det är. man blir nästan lite beroende, mm så mumsigt. jaja, nog om det. låter som en tjockis som sitter och dreglar framför dataskärmen.
vet att det är lite tidigt, men passar på nu när jag har tid - att göra tidsinställda tills vi åker. kommer icke ha mkt tid till bloggen de dagarna mån-fre så blir några inställda, men det är väl OK det oxå? :)
ha det bra!
myser med kissen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0