foodtime

har precis käkat. vi tog bara något enkelt & snabbt, eftersom vi kom hem från lägenheten ganska så sent. knäppkorv & pommes frites blev det. Helt OK, men pommesarna, njaa. är inet så förtjust i dom. gillar nog mest mc Donalds pommes ;) mycket fett, mmmums.
ska snart ta mig ut för en promenad med Ubbe. han har inte fått någon längre promenad idag, så ddags för det nu.
hade också fått ett mejl om sängstommen jag mejlade på, yes! jag var tydligen först om o mejla så jag hade första tjiing! ;) tyvärr så var det i lidingö i stockholm, men frågade om vi kunde mötas halvvägs. det vore ju det bästa, hoppas hoppas! :) berättar senare hur det gick! den var sjukt billig så jag hoppas verkligen den blir min! :)
dem har ju tydligen slutat sälja sådanna i strl 120 cm på IKEA, så det är ju synd.. finns faktiskt dom som har sånna sängar också, men det förstår dom inte, nänä..
aja, ha en bra kväll! vädret blev ju kanoners nu. sååå härligt! :) passar på med en lång promenad med hunden, najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0