sån där dag igen..

när jag inte har någon blogglust alls. Så blir nog inge mer uppdatering än denna..
Kan berätta att jag vaknade halv 7 imorse och inte kunde andas, så täppt var jag. kan det bero på att jag använt nässprayen 14 dagar, och man bara får använda den max 10 dagar..?  mamma och pappa säger att man blir täpptare av nässprayen om man använder den mer än 10 dagar, men vad ska man göra då? Så sjukt jobbigt att andas med munnen när man ska sova. Men jag reste på mig och skulle snyta mig, så då blev det lite bättre. Så ska börja köra med den tekniken att gå upp och röra på mig, fast risken är stor att jag blir pigg då och inte kan somna om. haha får inte hända.

Och om ett tag ska jag och mamma in till uppsala och kolla runt på gränby och köpa present till min bästa vän Linn som fyller år nästa vecka. Det skadar inte om ni säger grattis vet ni! ;)

linn och min bäbis

Kommentarer
Matilda

Haha, ska också intill stan xD



Meen när jag är täppt brukar det också typ..lösas upp när man går xD Så brukar ta en promenad i rummet när jag inte har nässpray xD HAHA



Blogg: http://blueanemone.blogg.se/
2011-09-04 @ 10:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0