Nu ska ni få höra

vad jag har att berätta.
det är så att jag saknar mamma och min hund så otroligt mycket. Känner att jag måste dit imorgon efter skolan för att träffa dom. Fast idag var enda dagen denna vecka som mammsen var ledig.. ):

Men nu till mat katastrof-lagningen. Korvjäveln blev aldrig varm, haha. O potatisen kokade sönder, skitgrejer. Vad gör jag för fel? Jag som hade en dröm om att bli kock, den är bara att stryka va? Kan inte ens koka potatis, pfft.
Så gjorde matlådor på skiten och ställde i frysen, hihi. Tog en färdigpaj istället, mumma.
Så tänkte att jag kunde baka lite istället. Det blev kladdkaka i muffinsformer och det ni goa vnner, blev skitgott! Jag skojar inte, fy vad gott. Lite kolaaktigt, typ lite segt. MMMMMM, lite mer Erika i livet! ((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0