myspropp #1 och #2

är mina små bäbisar. Både Ubbe och Chippen älskar soffan vi har i hallen häruppe, så där ligger de tillsammans näästan på varandra och sover. gud så söta dom är. Önskar verkligen jag haft en bild på dom, men har ingen mobilsladd eller den är borta och har ingen kamera i närheten, den är cirka, hmm.. 10 meter bort?
Ja, jag vet. Jag erkänner. Jag är Lat.
Och så fort Ubbe rör på sig, eller väcker Chippen med sina snarkningar börjar katten tvätta Ubbe. I öronen, på rygen, mellan benen, mellan ögonen. Ja överallt. Precis som att han tror att det är hans bäbis.
haha, ja tro mig. Ubbe kan snarka. Han snarkar högre än en människa. Kanske äär det en sån ras bara? Eller så är det för att han har så mycket fett i ansiktet som trycks ihop? haha, nej jag vet faktiskt inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0