min dag (:

ska jag berätta om nu :)
Som sagt sov jag hos mamma, och gick till pappa vid kl 1 ungefär.
Gjorde inte så mycket då.. satt vi datan, kolla tv, soov..

Men sen fick jag ett ryck och började städa. Rummet blev fint, köket blev fint, vardagsummer blev fint, toan blev fin. Ja, det mesta blev fint! Hatar att städa, men älskar när det är rent och snyggt. Hur går det ihop egentligen?
fast ibland får man nått ryck och vill städa, städa, städa! Och då är det faktiskt kul! :))

Har käkat också. Pappa åt chili corn carne och ris, och jag åt bara varma mackor. Jag är verkligen beroende av dom. Så hiiiimla goda! :)

Sen kom farfar förbi med mat till oss. Han tror inte vi kan laga mat, hihi. Närrå, han  vill bara vara snäll och se till satt vi äter ordentligt. Och det är sant, vi brukar faktiskt fuska jättemycket med mat här hemma. Vet inte varför. Tror inte orken finns till riktigt.
Men iaf så lämnade farfar en burk med biffar, en burk med paprika, och en burk med potatisbullar som vi skulle käka, vilket vi redan gjort då satt det blev matlådor av alltihop. Om nui undrar vad vi har alla matlådor tillm så har pappa med sig dom på jobbet till lunch, och ibland käkar jag dom till mellis/middag! :)

Vääntar på att mamma ska ringa strax och säga att vi ska ta promenad med ubbe. Hon skulle funderar på de, haha. Hon är litee lat den människan..(;
Men hoppas verkigen hon vill det, känner att jag vill röra på mig. MEn så himla tråkigt att göra det själv ju.. ):
Hoppas bara inte att regnet kommer, för då blir det absolut ingen promenad eftersom mamma inte ens har något paraply, för att hennes är här hos mig, hihiHihihiih

oj, vilket långt inlägg det blev! KUL! :d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0