lite nytta, kanske..

har varit ute med ubbe. Vi gick hem till Matilda och busade där, hihi. Fick prova ritplattan, skoj men SVÅRT. Hur fan lär man sig? xd
Är hemma hos pappa nu iallafall. Ubbsen fick sova här så det ska han göra. Har inte hänt så mycket mer, vi hade hemkunskap. Fick göra pannkakor + hade prov! Ofta man har prov i hemkunskap :o
Känns som jag vill göra nytta nu, fast jag börjar få huvuvärk. Ska passa på o ta en tablett innan de blir värre (:
Ska nog skriva rent första fantasy kapitlet på datorn så jag har det gjort. :)
Och ikväll ska jag nog ta en cykeltur med Ubbe så han får röra på fläsket! Ska nog fråga Matilda om hon vill följa med. Eller så tar jag agilitybanan.. hmm, finns alldeles för mycket att välja på.. Men motion ska det bli! :))


Kommentarer
Neha

Vilken söting:D



Blogg: http://nehaexponerar.blogg.se/
2011-09-24 @ 10:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0