kalla mig datanörd

för jag tror jag blivit en sån. Eller är man en datanörd om man tar med sig datan in på toa? Jag tycker det låter som en stor datanörd. Men vad gör jag vid datan då? Hmm, jag sitter faktiskt inte sååå mycket vid facebook, utan tiden går till bloggen, andras bloggar och just nu kollar jag på tapeter. Vill så gärna tapetsera mitt rum till någon ljusrosa. Som ni vet är jag galen i rosa och kommer nog alltid att vara, hihi :))
Men letar efter någon fin tapet med något gulligt mönster på..Blommor eller något. Det skulle vara hu fint som helst. Sen en lurvig rosa matta, tv:n på väggen, och ja helt underbart! hade spenderat all min tid därinne i sånna fall, hehe.

gammal bild då jag trodde jag kunde bli modell, HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0