!Hola

Miamo Erika, wie heisst du? aha, spYska kallas de! :)
Härligt med F R E D A G !
Alltid på fredagar har vi fredagsmys, med typ chips och sånt onyttigt. Så tänkte vara nyttig idag, även fast det gör ont när jag säger till mamma att jag vill ha ett granatäpple istället för chips. Det gör verkligen ont. Sen ikväll kommer jag bli så sugen på chips att jag rånar min bror på hans. Så, har inte bstämt mig hur jag ska göra. Kanske blir nötter, mums.
Hmm, och vädret..vad ska jag säga? det är väldigt varierande..Sol, regn, sol, grått, sol, skummisväder kallar jag det.


Kommentarer
william

härligt med fredag:D söt katt:D



Tycker du dessert bilderna ser goda ut;)?



Blogg: http://cookieboy.blogg.se/
2011-09-02 @ 14:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0