förlåt för sen bloggning

men så här är det.
Jag vaknade halv 6 och mådde pyton. Mådde så illa så jag trodde jag skulle spy. Jag låg och skakade för att jag frös. Det var något fel seriöst. Jag försökte somna om och det gick inte så där superbra utan vaknade var och varannan minut. Men klockan ringde iallafall halv 7 och jag mådde fortfarande piss så ringde pappa och sa att jag stannande hemma från skolan. Han ringde och sjukanmälde mig och jag skulle försöka sova lite. Jag somnade iallafall och när jag vaknade var det lite bättre. Klockan 10 klev jag upp och då kändes det helt okej så det var skönt. Så nu sitter jag här och har ingenting för mig. Det blir väldigt låntråkigt när man inte går i skolan. Men har fått fixat lite här hemma med tävtt, disk och sånt där tråkgöra. Nån nytta måste man göra. Och jag hade inte lust att bara ligga i sängen hela dagen, nänä. Så blev lite småpyssel härhemma. Men imorgn blir det skola igen! (: hatar att missa massa, usch.

Ska väl inte göra så mycket mer idag, som sagt väldigt långtråkigt här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0