bok-Erika har kommit fram

har börjat läst väldigt mycket och jag bara älskar det helt enkelt! :d
Nu läser jag två böcker. En i skolan och en har jag hemma. Den i skolan är snart slut och den var så grymt bra så jag tror jag dog när jag läste den. Oj. rekommenderar den till 110%! den heter Inlåsta.
Den andra boken började jag med igår men har kommit en bra bit, den heter ''Jag måste fly'' eller något liknande. Det är en tjej som blir kidnappad och som sen blir grymt misshandlad. Hon är tvungen att hålla i sitt egna huvud för att det inte ska ramla av, och tarmarna bär hon i en tröja. Hon blir lämnad i skogen och killarna sm kidnappade henne tror hon är död, men hon kämpar verkligen för att leva pågrund av sin lilla dotter därhemma.
Den boken verkar också så sjkt bra, gillar lite scaryy böcker faktiskt.

Är i skolan nu, eftersom detta är tidsinställt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0