Tidsinställt

märker att det bara blir 1, max 2 inlägg om dagen. dåligt av mig jag vet.

idag har väl vart en valigt tisdag. det är kanelbullens dag. I matan fick man ta en bulle, haha fina. Dom såg helt skumma ut, dessutom var min stenhård. Jag skojar inte, stenhård var den. Men tog en till, så den var liite bättre. Inte så fin men den smakade väl helt okej. När jag kom hem åt jag äppelpaj. Carola hade bakat en hel form med sån till mig. Hon vill att jag ska bli fet.. (;

Hade iaf dessa ämnen i skolan:
So, Ma, rast, Eng, Lunch, Ty, Rast och idrott. Imorgn är det onsdag och inget speciellt händer tror jag. Inte som jag vet om iallafall, kan ju ha missat något. Ni vet ju hur jag är ;)

Har grymt ont i huvudet nu, och dessutom är det askallt i mitt rum. Ska burra ner mig under täcket och bara kolla tv;n! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0