saker ni kanske inte visste (:

ni som läser min blogg ska såklart veta vem jag är så därför ska jag skriva lite sanningar om mig själv, enjoy!
- Jag vill bli vegetarian

- Min största dröm är att på något vis jobba med djur

- Jag SKA ha minst 3 hundar när jag flyttar hemifrån

- Jag vill inte ha någon pojkvän, för jag vill lägga all tid på skolan nu när jag får betyg

- Jag gråter nästan alltid inombords

- Min mamma är helt klart bäst. Henne gör jag allt med

- Jag älskar programmet Jersey Shore

- Jag älskar att få massage

- Jag fryser ALLTID om mina händer

- Jag har sämst kondition, men funderar varje dag på att ut och springa men de blir aldrig av /:

kissekatten när han var mini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0