no idea

ingen idé på rubrik .. hmm, egentligen inte innehållet heller.
Kom hem 3, tog med mig Tilde och gick till biblioteket och lånade några böcker. Tilde lånade 5 st och jag en hundbok som jag såg när jag kom hem hade miniminiminiminiminimini text. hatar sånna böcker, haha. man orkar liksom inte ;)
ska ta ubbe på långis sen tänkte jag. tror jag går 6km eller nått. vore bra för både mig och honom, hoppas jag får med mig matilda oxå, vore inte helt fel. så jäkla långtråkigt att gå själv.. om jag ska vara ärlig tycker jag det är lite läskigt oxå, man vet aldrig vad för läskigt folk som är ute just när jag är ;) Vad bablar jag om? haha vet inte ens själv, ciaooo bella ciaoo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0