något att fira?

firar man när man kommer till sitt 500:e inlägg? hmm, har sett fleera stycken som gör det faktiskt. men jag är inte där än, men SNART. Är väl på typ något med 400 nu, satt inte så långt kvar.
ja, snart är det lov, gud så skönt. Jag ska iväg till Karlstad med pappa. Vi ska till Carola (hans flickvän).
Saknar det stället, en jättemysig gård. visst det är en bit att åka, men tro mig jag har åkt längre än så, hehe.
Jag ska tillexempel få lära mig köra sulky, fett skoj! :d
fast ska nog vila en hel del, är riktigt utmattad efter all skola, vill bara ha lov. långa lov och få sovmorgon. häärligt.
kollar top model nu vilket jag ska fortsätta göra så .. aa vi hörs väl ((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0