lite allt möjligt (:

såg precis att jag tidigare använt den rubriken, haha kanske dags att komma mää något nytt va? äh what ever :d
Sitter och kollar på Top Model och är liiiiite på datorn, men det ää okej. Har precis käkat. Gjorde bara köttbullar, makaronisar, sås och lite grönsaker. Jag känner att jag vill börja röra på mig. Röra på fläsket liksom, men jag är ju så jäkla lat så vette fan hur det ska gå till. Nä, men från och med nu ska jag fan inte käka chips eller någe på vardagar, endast fre/lör (; Har fuskat med det, inte bra :/ Har ju velat börja ut o springa eller så hur länge som helst, men så jobbbigt de första gångerna. Men ikväll, då ni. Då ska jag ut och röra på mig, få bort det där jävla fläsket och trippelhakan, höhö. Måste dra nu, datorn döör, byee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0