I HAVE TO

känns bara som att jag måste blogga, för jag ser ju att några kollar in här även fast jag inte skriver. men känns så elakt då ifall jag inte skriver, så måste liksom ;)

Läste någonstans på hotmails nyhetssida eller något att en man som nyligen gjort en ögonoperation var tvungen att använda ögondroppar varje morgon och kväll. Liksom, tar han inte dom får han svårt att se.
Så han kom hem från jobbet skulle ta sina droppar, men såg fel och droppade KLISTER i ögat fatta vad hemskt. så han åkte in till sjukhuset. Ni kan ju tänka er, ni vet ögoninflammation typ, fast 100000 gånger värre. så på sjukan opererade dom satt dom fick bort allt lim. USCHUSCHUSCH :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0