tisdag

fortfarande tisdag, sega tisdag wää. vart hemma idag med. hoppashoppashoppas jag får gå till skolan nästa vecka, eller ja inte på måndag för då ska jag ju till doktorn igen, på mammas födelsedag! :( får köpa något extra fint för det haha! funkar alltid (; Men vad ska jag köpa? funderar på ett doftljus som det står jag älskar dig på och en jättefin dikt. vad tycker ni? låter det bra? hmm, tror jag köper det. tror det blir uppskattat (:
Så idag då? Hämtade ut två paket på posten som jag beställt :) Julklappar till familjen, haha nej det är inte det enda dom ska få, som jag VET att många tänkte nu? ;)
Sen gick jag till tandläkaren, gick übersnabbt, max 5 minuter och det såg galant ut! Hade varit duktig med o borsta, så det var kul. Kunde nästan garantera att jag skulle ha hål, men nichtpicht inga hål! :)
Har också gjort massa skolarbete som måste göras, lika bra att göra det så man inte hamnar efter! (: Ska fixa lite till med Gandi som vi håller på med i So:n! Vi hörs imorgon (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0