påkörd hund...not nice

imorse när vi skulle åka till carola, alltså hit så hann vi bara ut på gatan innan vi höll på köra på en hund. nämner INGA namn, men vi åkte så fort man fick iallafall. och iut genom busken kommer en hund i 180km/h, vafaan? fatta om vi kört på den, men pappa hann bromsa som tur var, men OM vi kört på den hade det iallafall inte varit vårat fel. Men tycker bara det är så sjuuuukt oansvarigt att man har så lång lina på sin hund så den kan springa ut på vägen. Han tycke nog inte om andra hundar, för på andra sidan gick det en hund så den skulle väl åt den, men tycker bara det är så sjukt att....åå blir så arg. liksom, så lång lina..? det är ju....aaa, hah vet inte ens vad jag ska säga suck..


Kommentarer
Johanna

Sv: Tycker bara den var snygg :)



Blogg: http://thirteenitis.blogg.se/
2011-11-01 @ 20:57:46
Jennifer

Jag tycker att du kan tänka det för dig själv, vi hade kort lina och hon satt fast, så jag tycker att du kan skriva det på ett lite trevligare sett.

Riktigt dålig stil att skriva det på bloggen.

Men tack erika, då vet jag vart jag har dig....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0