OMG

omg, i'm so tired, that you can't understand. Haha blää för skolan idag. vill sova sova sova. men jag är konstig ibland (eller ofta för den delen) flr på helgerna när man SKA sova ut gör jag inte det och då blir jag ännu tröttare när den där jobbiga måndagen kommer istället.. ööö, vad snackar jag om nu? haha, märks det hur trött jag är eller? usch för måndagar, kan det inte vara helg en vecka så man verkligen har chans att ta igen sina sovmorgnar.
Hmm vad har i på schemat idag då ..? Mentorstid, Matte, NO (?), rast, åh fan kommer inte ihåg. jag halvsover när jag skriver detta inlägg, måste sova en minut till, zzzZzZzZ Ett får, två får, tre får, fyra får, fem får. Hej John Blund! ZzzZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0