Ny dag

Ny dag, tisdag. kollade ni ensam mamma söker igår? Vet inte varför jag fastnat för det programmet, ser alltid det + bonde söker fru. värsta dejtingprogrammen, heh.
måste berätta, igår på musiken skulle vi välja en kärlekslåt som vi skulle spela och sjunga och vi valde det vackraste med cecilia vennersten. så jag spelade den på piano, tror jag lyckades liiiite bra iallafall hehe :)
Nu tänkte jag ta och borsta tänderna och sedan busa lite med hunden. eller ja, boxas kan man också kalla det ;)
VI HÖRS!


Kommentarer
linaa vikken pina

Vad duktig du är, jag skulle oxå vilja kunna spela o sjunga... men inget av dem kan jag haha. Sjunger hellre än bra;)



Blogg: http://linaabjornemalm.blogg.se/
2011-11-09 @ 06:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0