Min dröm

hehe fick idén om att skriva om min skumma dröm när jag kolla runt på lite olika bloggar.

Jag stod i mitt rum och kollade ut genom fönstret och såg att det brann utanför. Jag tog med mig saftkannan (?) och sprang nerför brandtrappan och hällde saften över lågan, (den var inte så stor) men den slocknade inte, så då såg jag att vattenslangen låg 3 cm bredvid mig .. så tog den och släckte branden. Sedan gick ag runt på trädgården och kom på att jag hade getter, juste! Jag hade glömt att jag hade getter! Så jag gick in i förrådet där en ensam get stod och åt våra saker. Utanför förådet var en lite hage med grisar, fan hade vi det också!?
Haha, sen på morgonen innan jag skulle till skolan sprang jag ut för att ta en snabbritt på min häst. Så i stallet stod mina häst och en annan redan på stallgången. jag visste inte att det var min häst, men den var fin så den skulle jag rida.
Jag börjar rykta den, borsta kratsa hovar och till sist sadla och tränsa då en bil kommer åkandes utanför. Bilen stannar och Bonde söker fru Johanna hoppar ur HAHA. Och hon blir superglad för att jag hjälper henne och tänker rida hennes häst så hon inte behövde det för hon hade knappt med tid till att släppa ut sina 16 hästar, hah och sen kom hennes kompis och skulle hjälpa mig och kolla satt jag gjort rätt. Fråga mig inte hur, men jag hade satt tränset satt det satt ihop med sadelgjorden..Haha, men hon hjälpte mig och sedan när jag skulle byta sadel och så för jag hade tagit fel så kom jag på att klockan var alldeles för mycket, klockan var tjugo i 8 och jag skulle aldrig hinna rida innan skolan så jag sa det ''öö, skolan börjar snart, så jag måste gå nu'' och till mitt svar fick jag ''Jaha okej, hjälp mig att plocka av hästen bara ¨då så kan du gå sen''
 Och sen ringde den dryga signalen på mobilen som menar att det är dags att gå upp och jag blir tvungen att göra det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0