lördag

lördag idag, tråkig dag. har ingenting att göra. äta ,äta, äta känns det som. tog en 3 kilmeters - promenad med vovven imorse, det behöver han med sin energi. hehe ni anar inte. får han inte minst en lång promenad om dagen lever han rövare och busar och tar mina saker, haha allt för uppmärksamhet! ;)
ingeting planerat idag. imorgn är det ju julmarknad, men brukar inte va något speciellt, typ lite godis, några getter/får, ponnyridning, brandbil, lite extra bra priser så ja lite av varje. men går nog ner och kikar iallafall och tar säkert med mig tilde och mamma också. tilde ska väl rida antar jag, hehe hon äääääälskar hästar. det kommer nog bli en riktigt hästtjej av henne tror jag!
Såg ni idol igår? Jag kollade, men inte utröstningen. Fast läser ju alltid dagen efter på tv4.se och samma sak idag då jag såg att Molly åkt ut. Tycker det är bra, tyckte faktiskt inte hon var något vidare! =) Så det gör ju att min favorit Moa kommer ett steg närmare titeln IDOL 2011! ;)
Jättefint väder idag, riktigt härligt. Fast hade inte skadat med snö, vill faktiskt ha snö nu. det är ju i slutet av november och det är snart jul så snälla snö, var är du? :o
Hej suddiga bild, men hårbollen i famnen! ;)

Kommentarer
Rebecka

ska vi länka varandras bloggar i menyn? ;)



Blogg: http://simgrisarna.blogg.se/
2011-11-27 @ 21:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0