kan man verkligen..?

kan man seriöst hata en person så mycket att man exploderar när man ser den? hmm, trodde faktiskt inte det gick. men tydligen gjorde det de. blir helt galen när jag ser Henne. Tur att jag slipper det. Hon är äcklig, vidrig, ful och helt jävla idiotisk, blää för henne. och nu säger jag inte det bara, men det är något fel på henne. det är inte mänskligt att göra vad hon gjort, hon måste ha något stort fel.
aja, nog med det. ville bara tala om hur less jag kan bli på folk, och nu menar jag verkligen det jag nyss skrev. usch, låter ont, men det är Hon som är ond. Jäkla häxa det där..
hah men nu räcker det. lugn erika, lugn haha.
så idag då? skaffade nya jenas, välbehövligt. mina favoritjeans sprack mellan bena, wää. hah storbölade faktiskt när dom gick sönder, bara mer och mer och går nu inte att använda längre, ser förjäkligt ut, för det syns verkligen. haha, men skaffa iallafall nya idag + ett snyggt linne. linne + jeans är SÅÅÅ min grej! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0