fars-dag

idag är det söndag och farsdag. har ni köpt något till era pappor? (:
Jag har gett en skjorta med slips till min pappa och till min låtsaspappa ett rivjärn, hehe vi har inget och då får han skära i minisbitar haha så han blev riktigt glad, fast det blev ju min pappa också :)
Vad ska ni göra idag? vi ska fika lite bara och sådär.. :) Vi bakade en rulltårta som vi ska ha på grädde på och sedan något bär kanske ovanpå, blir riktigt smarrigt och utseendemässigt blir det också snyggt! :d

vi hörs kanske senare, eller imorogn. har blogginflammation, haha orkar inte blogga. Hoppas ni överlever ändå! :)

 Och sorry, för inga bilder alls, hehe men har inga :( hittar inte kamerasladden heller, skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0