FAILBOOK

kastar in ett inlägg innan jag kilar iväg i höstmörkret till skolan, burr. börjar bli riktigt kallt och jättemörkt ute, så nu får gärna snön komma så den kan lysa upp lite .. vill faktiskt ha snö, det är så mysigt, det är vinter och min hund älskar snö :d fast hatar verkligen när det blir slaskigt, blaskigt och blött.
hmm juste. Är det bara min facebook eller har ni också problem? Undra om jag ska radera kontot och starta upp ett nytt, vad tycker ni? det är liksom.. asså jag kan inte se vad folk skriver till mig på chatten utan de kommer inte ens och jag VET ju att dom skickar eftersom dom själva blir irriterade när jag sen inte svarar, men nu vet ni vad det beror på. FAILBOOK kan det få heta :)
Igår på idrotten dansade vi bugg, det var en elev som ledde hela lektionen själv. modigt och bra gjort! =) Ja tyckte inte det var direkt kul, men det får duga. vi ska ju ha betyg nu så får fanken ta och vara med på allt, vare sig det är tråkigt eller inte. Allt är inte kul och jag kan inte alltid få som jag vill, hihi.
Så idag då.. onsdag= No, Ty, Rast, SO???, Lunch, SV och Eget =) Efter skolan blir det hem till hunden och gosa med honom. tänker bara på vintern, när snön kommer. alla snöbollar som kommer fastna under magen och isen som lägger sig mellan trampdynan., har ni tips på hur dom inte ska få bollar under magen på vintern? får era det? Liksom, det blir ju skitkallt för dem.. vi brukar duscha ubbe i ljummet vatten, men ska vi göra det varje dag då ..? Kanske inte så bra, även om han är en liten lortgris (;
Imorgon fyller pappa år, har köpt ett jättefint doftljus som det står någon dikt på (har inte läst den själv HAHA) och jag älskar dig o lite trams hehe. lägger den på kökösbordet idag eftersom jag ändå ska till Freddy och vara "social" (a) fast ska skriva en lapp att han får öppna den imorgon :d han kommer säkert fuska och öppna den idag ialllafall, eller så tappar han bort den och hittar den inte igen, slarvig pappa man har, haha (a)
oj, långt inlägg. men måste ju ta igen de bloggningar jag missat, vilket är rätt mycket, hope you like it BYE! :d

mjauuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0