Planer?

Sådär, vaken. Promenad check.
Är kattvakt idag o nästa vecka till 3 urgulliga kissemissar (': Vår kissemiss är oxå megasöt, han hoppar i tvättkorgen när han inte orkar leka med Ubbe, haha.
Har inga planer idag, ska till pappa tänkte jag, men inte än. Kanske tar med Ubbe också, så han kan träffa Figge sin bästis! :)
Nu på promenaden fick jag koda på händerna, som inte försvann med tvål, måste verkligen testa igen att tvätta bort det, haha det känns jättekonstigt. Händerna klibbar ihop sig heeela tiden..
Ska ut och kolla Tilde, hon har köpt en beyblade, en sån där snurrgrej  ni vet. haha en sån o hon skriker hela tiden ''3,2,1 beyblade, dra igååååååång!'' Haha, fett söt. Kommer ihåg när jag hade en sådan, kommer inte ihåg att jag gjorde som hon gör, men aja. Får väl testa den jag med och väcka lite gamla minnen! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0