Lyckliga tjej

Jag är nog världens lyckligaste tjej. fööööör....Matilda gör om min design och header :D :D :D
JJättetacksam är jag för det, verkligen! :)

O föresten så tror 3 st chihuahur att dom kan skrämma min Ubbe, HAHAHA skulle inte tro det va!

O sen (nu lät jag som en reklam x) ) så vill jag bara tala om att ja ggjorde maten idag. Potatiskroketter, kassler och kantarellsås, mums. Men jag kan verkligen inte skära kassler. Verkligen inte, haha fast som jag är, så skyller jag på kasslern. Haha, men det blev aldrig bra, tror fan en skiva vart bra men den tappade jag på golvet som min hund åt upp på 2 sek, ja så var det med den.. Haha men jag älskar den där vovven iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0