Hemma

Sådär, hemma från mamma. Hämtade Ubbe, men oj vad ahn blir trött av värmen, fast det är han heller inte ensam om. Just nu ligger han och sover under min säng. Jag skojar inte men han snarkar som en vuxen människa!
Nästan satt man skulle behöva använda öronpropparna när han är här, (;
Orkade inte knäppa kort på tröjan, men jag lovar att göra det en annan dag, eller annan vecka, eller om någon månad. Bara det kommer bild på den, eller hur? (;
Ska nog lyfta på min stora rumpa och hämta telefonen för att ringa Matilda. Hmm, kanske kan gå dit så hundarna får leka, men det är senare. Det är föör varmt just nu, då slänger sig Ubbe bara på marken och skämmer ut sig, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0