Bloggförslag!

Har fått förslag av Becka att jag ska göra längre inlägg o bara för att hon gav förslag förtjänar snyggingen en länk: www.simgrisarna.blogg.se.
Såååå, tänkte berätta om min voffsing (:

Ubbe är en blandras mellan cavalier o cocker spaniel, 50/50. Han fyllde 1år nu i Juni, så han är min stora pojke nu. :)
Han blr glad som en glad sak när man visar kopplet och ska gå ut med honom, då blir han verkligen överlycklig. Det är nog det bästa han vet. Eller så är det bästa han vet att få träffa hans bästis Figge, som han inte träffat på länge nu, det är absolut dags för det när dem kommer hem från semestern.
Och sen så vill jag att ni ska veta att Ubbe är mitt liv, han är min dag. Jag klarar mig inte utan honom en sekund, eller jo där överdrev jag. Men max en dag kan gå utan att jag får panik och att jag vill hälsa på han. De tär sjukt jag vet, men han är verkligen som min lilla bebis på riktigt. Jag älskar han av hela mitt hjärta och vill bara gosigosa med honom hela tiden, puss på dig min Ubbe!
ser ni bilden? man blir helt galet kär, eller hur?

Kommentarer
matilda

Gud vad dom busade idag xD

Guu så söt bild, vad liten han var :D:D



Blogg: http://blueanemone.blogg.se/
2011-07-16 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0