Aj

Det är verkligen något fel på mitt huvud /; Börjar nästan tro att hjärnan är för stor att jag håller på bli smartare, men är det ens möjligt att den kan bli större? O.o Såå ont gör det alltså.. :'/

Klockan är iaf 8 o då vet vi alla vad som gäller?! Lotta på Liseberg! Ett av favortiprogrammen helt klart! :)

Blir kanske att blogga än gång till innan jag somnar. Ska såklart se Jersey Shore på mtv klockan 10 tror jag det är. Det är helt klart nya favoprogrammet!

O så tänkte jag bara säga, att jag ska upp 7 imorgon, fattar ni? 7!!! O bara för att lämna TIlde på dagis 8, eftersom mamma o Tony delar på en bil nu, så Tony får skjutsa runt mamma överallt. Hahah, mamma o hennes skitbil som pajat. HAHA saab -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0