temple run

är det någon mer ön jag som är besatt av temple run? sitter och spelar på stoffe ipod, och kommer nog göra det hela kvällen också, haha helt beroende! :d
gjorde den där chokladmousssen, liiite för sött för min smak, men skulle vart supergott emd lite syrliga bär ovanpå! har iaf borstat tänderna nu och ska ut en sista runda med ubbe lite senare, runt 9 ungefär tar jag det. kanske tar en liten joggingrunda, uppskattat av hunden och känner mig lite duktig efteråt. fast tycker de tär lite läskigt att vara ute själv. visst jag har ju min vovve, men tror inte så många är rädda för honom. men dom ska bara veta hur arg han kan bli, haha då är det inte kul att vara i närheten. försöker skrämma er lite nu ;)
aja, det är elf på tv:n, på kanal 3. rolig film verkligen! =) NI borde kolla! :d ska iaf fortsätta spela, så vi ses.


Kommentarer
En blogg om Kevin

Hade lite tråkigt nu ikväll och satt och klickade runt på söta bloggar, så på något sätt hamnade jag hos dig :D



Haha, silverfiskar har vi också ibland men dom är inte lika välkomna hit :P



Blogg: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
2011-12-03 @ 20:22:13
Helena

Vilka fina bilder du tar.



Blogg: http://helenaskvarter.blogg.se/
2011-12-03 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0