sur ,

riktigt sur nu. hade skrivt ett LÅNGT inlägg, men allt försvann. åh, ibland hatar jag blogg.se, inte för att det var deras fel. men mina klumpiga fingrar kom åt annat /':
less på det nu, så sista inlägget för idag. men tänkte fråga er en fråga: har fått väldigt många besökare på sistone och vill såklart att ni fortsätter läsa min blogg så tänker fråga er: vad vill ni läsa om? vad vill ni att jag skriver om?. fast antar det är nått bra i det jag gör nu, eftersom ni läser? ;)
snart kommer en gubbe som ska fixa kylen, ska sätta mig på en stol i köket och skratta lite åt honom. är kylen sönder kommer vi få ett minikylskåp så länge.. men huset ska ändå rivas så varför inte börja med kylen? ;) Hjälpte faktiskt bara till, ville bara vara snääll, men nää. bara fel.
Tänkte prova på att göra en vitchokladmousse senare till kvällen MUMMA. någon som har provat det? berätta gärna hur det smakar, så jag kan ändra mig ifall det smakar unk! (; Såklart får ni också säga om det smakar gott, kommentera i massor! LOVE IT! :d

kattskrälle! Ni har väl inte missat att det är jul om 21 dagar? Och nedräkningen börjar NU! :d

Kommentarer
En blogg om Kevin

Haha vi har dammråttor och källarspindlar :p Annars har vi inte så många djur :p



Hur många djur har du ? :)



Blogg: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
2011-12-03 @ 20:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0