söndag

har alltid lite ångest på söndagar, eftersom dagen efter är en måndag alltså skola. MEN inte för mig. Ska ju in till doktorn igen och sen på eftermiddagen har jag utvecklingssamtal, wish me good luck! :) Tror det komemr gå bra, har ju läst omdömena och dom var helt okej! Ingen röd bock än så länge, thank god! :)
VÄdret är väl.. lite blåsigt, men solen tittar ändå fram lite mellan träden så det är nog rätt skönt ändå. Ska ta ubbe på en promenad med sin lilla väska fyllld med potatis, haha hittade ingenting annat, men det funkar nog =).
drömde sjukaste drömmarna, 2 stycken. Den andra är så sjukt krånglig så kan inte beskriva den ens, haha! Men den första var att vi råkade tappa Louise hamster så den sprang iväg som en dåre ...tills katten fick tag på den, HAHA. den pep och skrek och blev till sist uppäten. Menmen, slut på problem med den hela tiden och vi sparar pengar tyckte jag! Haha sjuk dröm jag vet.
Aja, nu går jag och ubbe! (: Blir hem till pappa och mata hamstern (ubbes bästa kompis) eller inte..Om den kom ut tror jag han skulle ätit upp den faktiskt. det är skumt, men jag tror det... :p


Kommentarer
EMMAS!- julkalender i bloggen

kul att du är med :D kika in imorgon efter kl 07.00 så hittar du vinnaren och en ny tävling :Dkram



Blogg: http://eemma.se
2011-12-04 @ 12:05:46
sophie

Hej!

Delta gärna i lucka 4 där du kan vinna ett presentkort på bland annat smycken :)



Kram<3



Blogg: http://sophiecoper.se
2011-12-04 @ 13:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0