Måndag

tillbaka till vardagen då! Hoppas verkligen att jag får gå i skolan denna vecka, så sjuukt tråkigt att bara sitta hemma och göra ingenting.  Jag lovar er, det är mycket roligare att gå i skolan: träffa kompisar och iallafall göra något!
Ska ju till doktro klockan 10, sen kl 4 har jag utvecklingsssamtal men det går nog bra tror jag! (': Skriver senare vad doktron sa och i ett annanat inlägg hur samtalet gick.
Har precis duschat, har världens goaste duschkräm. Honung & vanlij MUMS luktar den verkligen. den är verkligen ett kap som vi köpte på willys hehe. Ja även på skitaffärer finns bra saker! (:

Hade ju tagit fel igår också. Gustavsson 3tr. OCH filip o fredrik hade tydligen slutat... bra koll man har,, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0