IDOL

klockan 8 är det idol, bara tre stycken kvar nu tydligen. hehe måste ha missat något. iaf så är det amanda fondell, robin och moa kvar. jag har velat sen första början att moa ska vinna och är rätt säker på att hon vinner, fast tror nog också rovin har en bra chans. amanda f åker nog ut idag, hon sjunger bra. annorlunda, fast tror inte hon är idol 2011. skulle chocka mig om hon blev det faktiskt. hejar mest på moa (;
och till idol sen blir det vindruvor. ska ju försöka lägga av med godis och sånt skit som inte är bra för min kropp, så vindruvor eller lite naturgodis. visst det är inte heller bra, men bättre än godis tror jag. och så är det så sjukt gott oxå, looooove it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0