how to eat a pepparkaka

vad fasiken heter pepparkaka på engelska? har för mig att det heter något liknande ''ginger-bread'', men kan ha fått det helt om bakfoten.
Idag är det torsdag, eller? haha, nu när det är lov och jag varit ledig så länge glömmer jag bort vilken dag det är, håller liksom inte koll på dom .. idag ska jag fixa lite härhemma, mormor kommer ju imorgon och hon måååste ha ordning & reda, så bara börja fixa annars kommer hon städa när hon kommer, typiskt min mormor det! :d
juste, måste ju skriva något som har med rubriken att göra kanske. minne som en guldfisk.
men hur tycker ni det är godast att äta en pepparkaka? jag äälskar att doppa dom i kaffe, men jag får alltid ta en egen mugg med kaffe i. haha, får absolut inte doppa i mammas kopp, för då kommer det pepperkaksbitar på botten av hennes mugg, såå kul! :d
hejdå bloggen, hej julstääd! :)
lillskrutten hade vattenkoppor, HAHA söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0