Freed

Fred min lilla råtta fick buren rengjord idag. Som ni kanske vet är det är det en liten dvärghamster som står uppe hos pappa. Kan inte ha den här hos mamma, för har både en katt som älskar råttor och en nyfiken hund som välter buren vart den än står. Han blir helt tokig, haha helt fokuserad på den lilla vita saken och kan inte släppa blicken. Inte ens om man har mat i handen lämnar han den ur sikte, tokhund.
Ruggigt väder det blev, regn och blåst. Men det hindrar inte mig från att gå ut på långis med min älskade hund. Han ska såklart ändå få gå ut fast han får leva med att ha på sig sitt rutiga regntäcke då, hehehe. jättesnygg blir han i den, fast magen börjar ta emot lite nu alltså.. inte för att han är fet, utan för att täcket krymper. hah nej, min hund är faktiskt inte fet, men han har haft täcket sen han var liten, fast då var det ju för stort. passar på att använda det nu när det fortfarande går att knäppa runt magen! Vill köpa ett sådant där HURRTA hundtäcke som han kan ha nu i vinter, men vet inte vart man köper det. Någon som vet, skicka länk och ge tips! =)
Idag är det torsdag. tvprogram = Du är vad du äter + Jersey Shore. Mamma är på krogen, galna människa. närå, hon ska käka med jobbet och sedan gå ut på flustret. hon kommer väl komma inrusandes i huset 2 inatt, haha fan för henne om hon väcker mig. då bussar jag ubbe på na! Rätt ska va rätt! :d
Ha det gött gott folk, sakna mig inte för mycket, byeee! :))


såklart fick busvovven också vara med på bild, fast kunde inte låta bli att pussas. Hur kan man inte älska den hunden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0