BÄNKAD

sitter bänkad framför tv:n och kollar just nu på sos vilda djur. Intressant program faktiskt. De räddar djur, som tex sälar, grävlingar och allt sånt där. =)
Halv 8 börjar ponnyakuten, visserligen repris från någon säsong, men missade den säsongen så passar på att se den nu (:
kl 8 är det gustavsson 3tr, ett måste att se! :d så sjukt kul program, looove it.
halv 9 bläddrar jag över till filip och fredrik, eller ja innan det kilar jag ut med ubbe på kvällspromenad.
tipsa gärna om bloggtävlingar ni har eller vet om! älskar tävlings, kanske ni vet.. hehe, men bara att slänga in en snabb kommentar så gör du mig glad! (:
ha en bra fortsatt kväll så hörs vi imorgon. dagen då jag ska till doktorn + utvecklingssamtal, kunde ju vart bättre.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0