annandag

ja, man kan väl mer eller mindre säga att julen är över nu, va? man läängtar så till julen, men det kanske inte är så jättespeciellt om man tänker efter .. Denna jul var den första vi firade utan älskade morfar .. det kändes, det gjorde det, men man försökte tänka på det bra i det hela. att han har det bättre nu. vi åkte upp till minneslunden och tände ljus för honom.
mormor åkte hem igårkväll, tomt blev det kan jag lova haha. hon sover alltid i mitt rum när hon kommer på en extrasäng vi ställer in, men de nätter hon är här får man se till att ha öronproppar för snarka det kan hon.
ska upp till pappa idag och fira jul i efterskott, så julen kanske inte är över iallafall som jag skrev tidigare. när plockar man ner granen förresten? våran står kvar än så länge. så snygg är den .. (;
har inte så mycket mer att berätta, ni får ha ett bra fortsatt lov och detta dagar är dagarna man ska unna sig själv något grymt! =) Nästa stopp är nyår. vi har inget planerat, har ni? Nyårslöften? nää, inga är heller. haha tråkmåns jag ä, jaja.


Kommentarer
Pernilla

Aw! Söt vovve :D



Blogg: http://pernillaoscarsson.webblogg.se/
2011-12-29 @ 20:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0