vad håller jag på med?

vadå sluta blogga? Haha idiot jag är. jag tror att man ska ta en bloggpaus för att man inte kommer på något att skriva om. Så kan det inte vara! Vad är jag för människa? :o
Så, tar INTE en bloggpaus.....Det är nu ni ska säga Hurra! Men det är så tyst så man skulle höra en knappnål falla på golvet.. Humor? nää inte alls
Har varit ute på promenad och på besök hos Matilda med Kim och Ubbe, mysigt va? :) mormor åker ju hem imorgon, kommer faktiskt kännas tomt :/ Det är faktiskt kul att ha någon att snacka skit med på kvällarna, äve om det är mormor liksom. Men jag menar, hon har ju varit med om det mesta eftersom hon är...ja lite äldre än mig om jag säger så. Men nu ska jag strax kolla på Robinsson, premiär idag va? :))


Kommentarer
Matilda

'en damtuss rullar förbi 8som i western filmer)'



HAHAHA, lite äldre, där satt den! xD



Blogg: http://blueanemone.blogg.se/
2011-08-29 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0