today

Vädret har väl för det mesta varit riktigt skönt, men hört några åsksmällar. Men hoppas det inte kommer någe mer nu. Regn har det också vart, massor. Men för stunden är det uppehåll, skönt.

Och vet ni hur mycket jag längtar till Ullared?! Vi ska dit i oktober tror jag det var, min största dröm! Har sparat 2500kr men mer blir det! :) Fattar ni hur myckte jag kommer handla där? åh, vad härligt. Längtar skiiiitmyckket!

hmm, är täppt på morgnarna och snuvig. Men inte nu, och det är bara just då och på kvällen när man ska sova. men får inte använda nässprayet nu eftersom jag haft det i 10dagar. Man får inte använda det mer än 10 dagar, för då blir man mer snorig än vad man är har jag hört som pappa sagt och det står även på förpackningen, satt får snyta mig varannan timme nu istället, härligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0